Overslaan en naar de inhoud gaan

wat moet ik doen

hallo ik ben een meisje van 12 bijna 13 .
ik wil graag eens mastruberen of vingeren
maar hoe doe je dat juist en ik het ook niet opzoeken want dan ben ik bang dat men ouders er ahterkomen
kan iemand me helpen .
groetjes van mij
xoxo
gepost door Anoniem |
293 keer bekeken
9 reacties
Geef 0
Forums:
Seksualiteit

hoi, je kan gwn vingeren dat doe je door met je vingers in je vagina te gaan. groetjes

gepost door Anoniem |
Geef 0

hey...
je kan het gerust op zoeken op internet en dan verwijderen kan zeker en is niet moeilijk, en een tip doe het inde avond als iedereen slaapt dan ben je zeker dat niemand opeens binnen in je kamer staat
komt goe x

gepost door Anoniem |
Geef 0

hoi ik ben een jongen van 13 ik mastrubeer ook maar mijn ouders weten het niet ik zou het gewoon doen als je alleen bent of als je op je kamer zit

gepost door Anoniem |
Geef 0

Het handigste is als je het natuurlijk wel wil opzoeken... Er is niets fout met seksuele dingen op te zoeken, dit is menselijk ;) (maar ik begrijp het wel)

Enkele tips:
- doe alleen dingen waarbij jij je comfortabel bij voelt!!
- doe het op een comfortabele plaats waar je alleen bent (vb. in je slaapkamer)
- Zorg dat je een beetje opgewonden bent. Ik zou aanraden dit te doen door wat over je binnenbenen te wrijven, opver je vagina te wrijven, in je borsten te knijpen,... wat je maar leuk vindt, niets is fout!
- om echt te beginnen vingeren moet je je clitoris vinden. Dit is een bolletje helemaal vanvoor in de vagina. Als je eraan komt is het best een beetje gevoelig. Het is normaal als je het de eerste keer niet vindt, dit heeft eventjes tijd nodig. ;)
- Als je lang genoeg over de clitoris wrijft zal je hoe langer hoe meer een leuk gevoel ervaren. Dit is het teken dat je meer bij een orgamse komt. Soms kan het zelfs een beetje pijn beginnen doen.

Wanneer je niet tot een orgasme komt is dit helemaal normaal! Bij meisjes is het heel moeilijk om dit te krijgen.

Ik hoop dat dit je wat helpt. ;)

gepost door Anoniem |
Geef 0

je bent niet 100 ga spelen met barbie popen fs

gepost door Anoniem |
Geef 0

hey je kan een komkomer pakken en die zo rond je vagina maseren en die nat maken

byeeeeeeeeee

gepost door Hyper Ballerina |
Geef 0

hey ik ben ook 12 bijna 13 en ik mastubreer al vanaf mijn 11. ik dee het al een jaar lang maar ik heb nu pas beseft wat dat het is wa ik doe. Ik heb mastrubreren ondekt toen ik in de douche mij aan het wassen was. ik voelde een straal over mijn clitoris gaan en het voelde lekker. ik bleef wat langer staan en het was echt zaligggg ik werd er helemaal geil van. Ik bleef langer en langer zo staan en het voelde alsof er een einde aan zou komen dat nog lekkerder was. en toen had ik een orgasme en vanaf toen dee ik het elke keer in de douche soms meerdere keren. ik dacht dat ik een hele rare was en dingens dee da nie mogen. daarna heb ik het ook met mijn vinger gedaan snel met mijn bovenkant van mijn vinger zo juist ernaast of boven mijn clitoris. (ik had wel een onderbroek erboven aan omdat ik het anders niet zo lekker vond.) en dan ben ik beginnen opzoeken wat het was op awel en een website allesoverseks. En ik wou meerdere manieren vinden dus begon ik met experimenteren je kan vingeren of de clitoris stimuleren. de meeste vrouwen of meisjes vinden clitoris stimuleren het lekkerste. Maar dat is voor iedereen anders. NU VOLGEN ENKELE TIPS VOOR STIMULEREN VAN CLITORIS:
1. je kan met je vinger of voorwerp cirkelvormige bewegingen maken op de clitoris of verticale bewegingen wat jij het beste vind. als het nog een beetje pijn doet om bloot over je vagina en clitoris te gaan doe best een onderbroek aan en probeer het zo eens.
2. je kan snelle of trage bewegingen doen zachtjes kloppen of andere dingen.
3. met een douchekop straal op je clitoris of ernaast.
4. tegen een kussen of knuffel aanrijden. dat is op een kussen zitten met je benen langs bijde kanten en dan naar voor en achter bewegen.
5. je kan ook tegen iets anders aanrijden bv zijkant van een leuning van een zetel of iets anders.
NU TIPS OM TE VINGEREN:
1. best je vinger nat maken met speeksel of water of eerst een beetje nat worden en dan je (middel)vinger er in stoppen DE EERSTE KEER DOET ALTIJD PIJN!
2. dan ga je een beetje dieper en voel je een sponsachtig of geribbeld stukje en dan moet je eens het (kom hier gebaar) doen. dat is je g-spot. nu kan je met 1 of meerdere vinger op en neer over meer het kom hier gebaar doen.
3. je kan ook met voorwerpen.
4.of met je ene hand je vingeren en je ander je clitoris stimuleren.
nog de laatste tips: het is normaal iedereen doet het praat erover en zoek wat JIJ lekker vindt. je kan ook nog meer info vinden op de website allesoverseks.be dat heeft mij geweldig goed geholpen
kussjes spannende zwemmer
xx

gepost door Spannende Zwemmer |
Geef 0

hey ik ben 12 en ik krijg steeds meer seks gevoelens ik heb mijzelf al gevingerd en het voelde goed maar ik doe het nu al zo caak da het niet meer speciaal aan vot hebben jullie nog tips??

xoxo
anoniem

gepost door Anoniem |
Geef 0

heyhey ik ven een meisje can 12 en ik vinger mij zelf al een tijdje maar het voelt nie echt soeciaal meer aan hoe zou ik da specialer kunnen laten aanvoelen want ik heb echt al alles geprobeert kheb zelf al let 3 vingers ik len vagina gezeten

xoxo

gepost door Anoniem |
Geef 0

Plaats een reactie