ik ben een meisje van 13 en ik vinger mezelf vaak. ik heb een vraag hierover. kan je vingeren met een voorwerp bv een potlood of haarborstel.
bedankt om dit te lezen en pls antwoord.
grts moderne heldin
HYY, ik ben ook 13!
ik heb ook veel vragen rond dat thema wat ik nu doe is met de doche mezelf prikkelen!
Ik heb daar verschillende houdingen geprobeerd je met zelf zien wat het best voelt.
Groetjes
Hallo, je kan jezelf aanraken met alles wat jij prettig vindt, of het nu een potlood is of een douchestraal. Het is jouw lichaam, dus jouw keuze en daar is helemaal niets raar aan.
Xxx
oké heel bedankt voor jullie antwoord
grts moderne heldin
Hey Moderne Heldin
.
Ik zou oppassen om voorwerpen te gebruiken die er niet voor ontwikkeld zijn om zulke dingen uit te voeren.
.
Het is gevoelig in je vaginale regio en er zijn daar talloze micro-organismen (geen zorgen dat hoort zo). Voorwerpen die er niet voor aangepast zijn kunnen deze nadelig beïnvloeden.
.
Seksspeeltjes zijn er speciaal voor gemaakt en aangepast zodat alles ongedeerd blijft in deze regio. Misschien moet je dat proberen?
.
Vingers zijn compleet veilig btw
Groetjes
Potlood is niet echt geschikt , maar het handvat van je haarborstel wel. Maak deze wel goed schoon. Ook na gebruik. Ik gebruik ook de douchestraal, dat is erg lekker.
Dit is zeker mogelijk, overweeg 3 dingen:
*
je wilt geen potloodgom, afgebroken deeltjes of dopsels verliezen in de.... juist ja.
*
anderen zullen de kam nog gebruiken dus als je zulke voorwerpen gebruikt, was ze dan alsjeblieft grondig af
*
niet alles is volledig rond, als je ooit een lijmstift erin propt ofzo, wees dan niet verbaasd als de randjes pijn doen, de gevoelligheid heeft positieve en negatieve kanten
AAN ALLE ANDERE JONGENS
ik ben zelf een jongen en niet veel jongens weten dit: alleen al in 1 uitwendige clitoris zitten ontelbaar meer gevoelige puntjes dan in de eikel, dat 'heel gevoelige gedeelte' ja je leest het goed, veel gevoeliger! opletten als je ooit je lief of andere seksuale partner aanraakt, nagels hebben een enorm effect en je past er beter mee op!
hoi ik ben 10 en is het normaal dat ik op deze leefetijd al vinger ?
Heb je een account en wil je reageren met je schuilnaam?
Log in. Of registreer je.
Als je zonder account reageert, zal het wat langer duren omdat wij je reactie dan eerst nalezen.
hey,
ik ben wel een jongen(13), maar ik heb al eens gehoord dat sommigen het idd met een potlood of stiften ofzo doen
veel plezier!
Wakkere Sergeant