Overslaan en naar de inhoud gaan

seks

hay , ik ben een meisje 14 jaar en vandaag was ik bij men vriendje ..
we hebben seks gehad eerste keer voor ons beide.
ik had pijn maar niet normaal het voelde raar..
nu ik heb niet gebloed we hebben veel moeite gedaan enso.. lang over gebabbeld.
ik was er klaar voor toen we het deden was het allemaal akward enso normaal denk ik ?
maar toen hij het de 3de keer probeerde lukte het maar deed het echt pijn..
ik weet niet of het normaal is maar toen bloedde ik niet maar erna wel maar is dat normaal ?
na het seks hebben zijn we wel direct in de douche geweest en gebabbeld over wat er gebeurde !
vinden jullie 14 jaar te vroeg want ik vind het wel een beetje...
alsjeblieft geef me een eerlijk antwoord xx

gepost door Neon Danser |
453 keer bekeken
3 reacties
Geef 0
Forums:
Seksualiteit

het is wel nog vroeg maar het komt wel

gepost door Sportieve Lelie |
Geef 1

Hey!

De eerste keer seks hebben is een grote stap. Het is natuurlijk logisch dat het niet perfect gaat die eerste keer ;) Ik denk dat jullie vooral moeten blijven praten over wat goed voelt voor jullie beiden etc. Nog een tip: misschien wordt je pijn veroorzaakt door het feit dat jullie te 'droog' seks hebben? Daarom raad ik aan glijmiddel te gebruiken! Als je dit niet hebt/niet durft te kopen, kun je ook altijd kokosnootolie gebruiken. Pas wel op: condooms en kokosolie zijn een slechte match! Bij het gebruik van condooms gebruik je beter een 'echt' glijmiddel.

Nog veel plezier & do it safe ;)

gepost door Anoniem |
Geef 1

Wat goed dat jullie er veel over gepraat hebben! Iets dat zelfs vele volwassenen jullie niet nadoen ;) Ik hoop wel dat je je volledig goed voelde bij de keuze om seks te hebben, want je zegt dat je jezelf nog te jong vindt... Dus ik hoop dat je echt zelf de keuze hebt gemaakt deze stap te zetten.

Op welke leeftijd het 'normaal' is om seks te hebben, is heel erg persoonlijk. Voor mij zou 14 te vroeg zijn geweest, ik voelde mij daar toen nog niet klaar voor, maar dat wil niet zeggen dat jij dat niet wel zo zou kunnen aanvoelen. Ik ken nog meisejs die op hun 15e ( dus niet zo heel veel ouder dan jij) hun eerste keer seks hebben gehad.

Dat je bloedde is normaal volgens mij. Het is denk ik ook niet super gek dat je dat niet tijdens de seks zelf meteen hebt gezien, soms is het helemaal niet zoveel, en je ligt op je rug, dus dan komt het niet meteen uit je vagina. Als het vrijen pijn blijft doen ligt dit misschien aan het feit dat je je vagina niet genoeg tijd geeft om zich voor te bereiden op het inbrengen van de penis. Als je seksueel opgewonden raakt wordt je vagina vanbinnen en soms zelfs aan de buitenkant nat. Dit is heel normaal en zorgt ervoor dat de penis makkelijk naar binnen kan komen. Als je vagina nog niet nat is, dan is het nog geen goed idee om de penis in te brengen. Meestal is dit dan geen aangenaam gevoel, kan het pijn doen en zelfs kleine wondjes veroorzaken. Als je zeker wil zijn dat je vagina vochtig genoeg is en je denkt dat de natuurlijke manier van het nat worden van de vagina niet werkt voor jou, kan je altijd wat glijmiddel gebruiken. Dit kan je gewoon in de supermarkt of de apotheker kopen. Let wel op, water is GEEN glijmiddel en zelfs nog onhandiger tijdens de seks (ik spreek uit eigen ervaring dus ik weet niet wat andere meisjs op het forum hiervan vinden...)

Over dat het een beetje akward was, zou ik me ook geen zorgen maken. Het was de eerste keer en dat is natuurlijk heel erg spannend en allemaal erg nieuw.

Als je na deze keer het gevoel hebt dat je er toch nog niet helemaal klaar voor bent is dat helemaal oké en is het je recht dit te zeggen tegen je vriendje. Doe echt alleen maar dingen die JIJ wil doen en waar JIJ, je goed bij voelt. Het is ten slotte jouw lijf! Als je het wel nog wil verder ontdekken, uiteraard heel erg fijn, maar vergeet niet om het altijd veilig te doen eh. ;) Zorg er voor dat je vriendje altijd een condoom om heeft en als je geregeld seks plant te hebben is het misschien een goed idee de pil te beginnen nemen.

In elk geval, wat je ook doet, veel plezier en be safe x
Dikke kus een meisje van 20

gepost door Anoniem |
Geef 0

Plaats een reactie