Overslaan en naar de inhoud gaan

masturberen

hoi iedereen,
Ik masturbeer al een tijdje maar maak me steeds meer zorgen. Kun je zwanger worden door te masturberen? Zou iemand pls willen antwoorden want ik voel me echt niet goed in mijn vel daardoor.
gepost door Felle Cupcake |
166 keer bekeken
4 reacties
Geef 0

Tuurlijk niet. Om zwanger te worden heb je eicellen (meisje) en zaadcellen (jongen) nodig. Als je alleen met jezelf speelt, is er geen enkel gevaar :) Genieten maar xx

gepost door Anoniem |
Geef 0

Heyyy Felle Cupcake,
Je kunt helemaal niet zwanger worden door te masturberen! Je vind er misschien meer over op sites als allesoverseks.
Je hoeft je hier ook helemaal niet slecht over te voelen, er is helemaal niks mis met masturberen, het is namelijk een manier om je lichaam beter te leren kennen!
Doeiii
Vlugge Tijger

gepost door Vlugge Tijger |
Geef 0

Je kan zeker nier zwanger worden door jezelf te masturberen! Daar hoef je je geen zorgen over te maken. Je kan enkel en alleen zwanger worden als er (vers) sperma van een jongen in je vagina terecht komt. Als je later dus geslachtsgemeenschap hebt kan je best niet jezelf penetreren als je denkt dat er sperma aan je vingers kan hangen, maar als je het alleen doet, is er zeker geen probleem!

gepost door Anoniem |
Geef 0

Nee

gepost door Anoniem |
Geef 0

Plaats een reactie