ik ben een jongen en ik schreef eerder https://forum.awel.be/forum/tieten-0
Sorry voor het woord "tieten", bij ons wordt dat gewoon zo gezegd, ook door meisjes, zonder dat het iets slecht betekent. Misschien is dat niet overal zo.
Maar dus, ik ben heel gefascineerd door borsten en zoals ik daar als schreef wil ik er mss zelf ook graag!
Ik wil héél graag weten hoe het met jullie borsten zit/zat op mijn leeftijd.
Kunnen jullie daarom kort deze vraagjes even invullen? Daar zouden jullie me heel veel plezier mee doen.
Ik weet dat er zeker 2 jongens zijn op het forum met borsten. Ik hoop echt dat die dit ook invullen.
Dat zou echt mega fijn zijn!
1. Welke bh-maat heb je/had je op je 15/16?
2. Vind je ze groot of klein of normaal?
3. Ben je er blij mee?
4. Welke bh-maat zou je graag willen als je zomaar zelf mocht kiezen?
5. iets anders dat je me wilt laten weten?
Heel erg bedankt!
-> ik ben 15 en heb 75C
-> gewoon heel normaal
3. Ben je er blij mee?
-> ja, eigenlijk wel
-> ik vind dit prima zo
-> niet direct
- ik ben nu 16 en heb al een tijdje 85e.
- ik vind ze wel cava, maar wel aan de grote kant.
3. Ben je er blij mee?
- Ik voel mij er redelijk onzeker over, heb al een paar ongewenste opmerkingen gekregen ervover en dat vind ik niet tof.
- Iets in de c.
Niet echt
70D
Nogal groot
3. Ben je er blij mee?
Ik ben heel blij met de vorm van mijn borsten, ik vind ze echt wel mooi. Maar ze mochten wat mij betreft wel een maatje kleiner zijn. Ik denk dat dat beter bij de rest van mijn lichaam zou passen.
Een maatje kleiner, dus 70C?
Ik weet niet heel goed wat je met deze informatie wilt gaan doen?
Ik denk dat ik toen 85B had
Ik ben zelf vrij groot en niet de magerste, dus ik vind dat voor mijn gestalte ik wel nog kleine borsten heb.
3. Ben je er blij mee?
Ik heb zeker geen problemen met mijn borsten.
Ik ben wel blij met mijn bh-maat. Ik ben sinds ik 15/16 was weer een cupmaat omhoog, dus ik heb nu 85C. Dit is nog een gemakkelijke maat voor bikini's of bh's.
Ik vraag me wel wat af wat je bedoelt met het feit dat je ook graag borsten wil? Borsten zijn geen accessoires die je zomaar aan en uit kunt doen en vereisen een plastische operatie, die zeker niet zonder risico's komt. Denk er zeker nog eens goed over na en neem geen impulsieve beslissingen, want borsten zijn voor het leven.
Ik ben dus 1 van die jongens. Ik ben momenteel 16.
80C (de meeste) maar ook 1x 85C en 1x 80D
In de lingeriewinkel waar ik ga zeggen ze dat ze net iets groter zijn dan het gemiddelde voor een meisje van mijn leeftijd.
3. Ben je er blij mee?
Nee, niet echt. Ik heb het ondertussen aanvaard, maar als ik mocht kiezen had ik ze liever niet.
Geen.
Denk hier toch nog eens goed over na! Het is niet leuk om als jongen borsten te hebben want de meeste mensen vinden dat toch maar heel raar. Je kunt dat proberen te negeren zoals ik, en de meeste mensen uit je omgeveing zeggen er na een tijd niks meer van omdat ze het gewoon zijn. Maar verwacht je toch maar aan rare blikken, mensen die achter je rug lachen, etc...
Ik ben 16 jaar oud en een (trans-)meisje.
* van mezelf heb ik (nog) geen borsten, of misschien 80AAA dus heb ik geen bh nodig :(
* ik heb wel protheses die ik een bh kan doen zodat ik er meisjesachtiger uit zie, en dan heb ik 80C
* 80AAA is veeeel te klein
* 80C vind ik perfect voor mij, is denk ik redelijk normaal voor een meisje van 16?
3. Ben je er blij mee?
* Op dit moment niet echt natuurlijk. Ik zou heel graag echte borsten willen, maar zelfs met een hormonenbehandeling duurt het lang eer ze echt groeeien.
* Met de protheses ben ik wel heel blij momenteel, dat geeft mij tenminste wel een mooie vrouwelijke vorm
* 80C, dat vind ik echt perfect
* Ben je ook trans en ga je ook een hormonenbehandeling volgen? Of blijf je echt een jongen?
Bedankt allemaal.
Ik heb een vervolg geschreven:
https://forum.awel.be/forum/borsten-58
Heb je een account en wil je reageren met je schuilnaam?
Log in. Of registreer je.
Als je zonder account reageert, zal het wat langer duren omdat wij je reactie dan eerst nalezen.
1: ik ben nu 15 en ik heb er geen idee van, ze zijn nog volop in de groei.
2: voor nu nog klein maar zoals ik al zei zijn ze nog niet zo lang aan het groeien.
3: eerlijk? nee totaal niet. ze doen pijn als er iets tegenbotst je kan amper op je buik liggen behas zitten vervelend en ze bewegen constant als je loopt of andere actieve dingen doet. ik vind ze gewoon irritant, ik heb die dingen niet nodig.
4: gwn geen beha, ik draag er ook nog geen (alleen soms topjes)
5: als je toch borsten zou laten maken aan je( geen idee hoe ik het anders moet zeggen) denk er goed over na en reken er op dat er commentaar op gaat komen, je gaat in een zwembad bikinis of een badpak moeten dragen en je kan niet zomaar meer in een bloot bovenlijf lopen. je gaat littekens zien(denk ik) en als je er spijt van keijgt kan je ze katen verwijderen denk ik maar omdat dat dan helemaal gaat gesneden worden ga je nadien ook daar littekens hebben en je armen niet meer volledig kunnen strekken.
veel succes!