Overslaan en naar de inhoud gaan

Zelfmoord

Heyy ik ben een meisje van 12 en ik wil zelfmoord plegen,
Ik heb al een lange tijd zelfmoord gedachten . Ik heb niemand om daarover te praten zelf mijn eigen ouders niet , mijn ouders slagen stampen enzo zitten mij uit te schelden. Ik verwond mezelf ( snijden, slagen me riemen ,..) best wel vaak. en ik heb al 2 zelfmoord pogingen gedaan . weet iemand een pijnloze zelfmoord manier?
gepost door Hete Catwoman |
72 keer bekeken
2 reacties
Geef 2

Ik denk dat we op deze plek allemaal zo zorgdragend zijn voor elkaar dat er hier niemand je zal helpen met het vinden van een pijnloze zelfmoordmanier.
Zou je niet beter op zoek gaan naar een manier om pijnloos een leuk leven te leiden?
Je hoeft dit niet alleen te doen, je kunt daar hulp bij krijgen zoals bij de zelfmoordlijn op 1813 voor een eerste stap. Als je echt voor echte verandering wilt gaan zodat je uit deze lastige situatie komt, laat je dan bv. helpen door het jongerenadviescentrum (JAC).

gepost door Attente Maglev |
Geef 0

Dag Hete Catwomen,

Niet fijn om te horen dat je zelfmoord wil plegen.

Ik denk dat niemand op dit forum je een manier gaat geven om zelfmoord te plegen, maar ik ga je wel een manier proberen bieden om van die zelfmoordgedachten af te komen.

Wat je ouders doen is niet ok. Wat jammer dat je daarbij niet terecht kan. Is er iemand anders in de familie waar je mee kan praten die je vertrouwt?

Anders kan je ook langsgaan bij het CLB bij jou op school. Je kan daar in vertrouwen je verhaal doen en zij kunnen een oplossing zoeken voor je. Zij kunnen je iemand bieden om met je te praten. Zij kunnen met je ouders praten, zodat zij beter met je omgaan.

Je kan ook met de huisdokter gaan praten, hier kan je ook in vertrouwen praten over je problemen en hij/zij kan ook een oplossing voor je zoeken.

Ik ben trots op je dat je naar Awel bent gekomen, dat geeft aan dat je een sterke meid bent die hulp zoekt. Want, meid, zelfmoord is de oplossing niet. Je denkt misschien van wel, maar er zijn andere oplossingen die ervoor kunnen zorgen dat jij nog een mooi en zorgenloos leven kunt leiden. Want je verdient dat, ik ken je jammergenoeg niet, maar ik weet zeker dat jij geweldig bent!

Ik hoop dat je iemand vindt waarmee je kan praten en die een oplossing voor je zoekt want je verdient dat.

Groetjes,
Glazen Praline

gepost door Glazen Praline |
Geef 1

Plaats een reactie